mandag 2. april 2012

Oppussing

Jeag har nettop blitt ferdig med oppussing av en spisegruppe etter forespørsel fra kunde. Slagbenken hadde jeg stående, stolene var mine ( så nå er jeg på leit etter nye til meg selv ;) og bordet fikk jeg tak i for henne. Hun hadde endel ønsker og krav, ettersom plassen var minimal i kroken hun skulle plassere spisestuen. Men vi fikk det til, med ett litt smalt bord som hadde ekstra klaffer og smale stoler :) har montert veggord på alle møblene etter kundens ønske :) stolene var opprinnelig trevirke og har blitt malt i eggehvitt med linfarget trekk fra gardinlengder jeg kjøpte på princess den gang. Bordet var behandlet, så måtte slippe endel på det før jeg malte det. Pusset det så for å få frem litt slitt- effekt, litt shabby chic må det jo være synes jeg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar