lørdag 10. november 2012

Oppussing

Hei! :)
Nå er det mye som  skjer om dagen, men oppussing av hus og planlegging av nye butikk-lokaler!!
Det skjer mye, men det LIKER jeg! ;)
Kjøkkenet i det nye (gamle) huset begynner å ta form og bilder kommer snart.
Under panelen befant det seg nydelig og gammel panel, både på veggene og i taket, så jeg har stort sett sparklet og pusset og malt heeeele uka.

Her kommer litt før bilder av oppussings prosjektet mitt:

 Her er det både liggende panel og brystning med stående panel -bred sort. Ikke helt etter min smak så dette måtte rives! :)

 
De som har bodd her før hadde en plan om å få kjøkkent lyst, kan det se ut som? :) Gleder meg til å vise dere etter bilder snart!!
 


Lite glimt fra stue og gang. Guuuult og rødt-SAMMEN!!! Hjelp!!! :)

Ha en fin helg! Klem Jeanette <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar