tirsdag 28. februar 2012

Gamle skatter!
Her er en av mine prosjekter :) Disse møblene er opprinnelig fra ett gammelt sminkebord, men synes de var så vakre enkelthvis! Hvorfor ikke bruke de som nattbord :) Egentlig er de veldig fine slik de er, men der mellomleddet har vært mangler det maling. Har satt igang med sliping og grunnet ett strøk idag. Skal bli lysegrå med slitasje, men er ikke sikker på om jeg skal bytte ut håndtakene eller beholde de gamle...? Inni er det en hylleplate midt i, og "nattbordene" er i solid treverk.  Vurderer å beholde disse selv, og erstatte de med mine gamle fra Ikea ;) Men disse her er mye større, så spørs om jeg får plass på mitt gigantiske soverom... Lillesnuppen i huset har overtatt soverommet vårt, så vi har pressa dobbeltsengen inn på det gamle hobbyrommet. Blir fort varmt da i det minste!!( Igrunn litt vel varmt til tider, særlig om sommeren da sola står rett på hele dagen)






Sånn blei nattbordene :) Lysegrå som går over i lyseblått :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar