søndag 3. juni 2012

Butikken


Da var åpning og "pre-opening" endelig over! Missforstå meg rett, det var knallgøy! Masse flotte folk, fine tilbakemeldinger og koselig småprat :) Men jeg har en tendens til å stresse "litt" før slike ting, og ikke desto mindre før butikkåpning- så når kroppen og hodet får slappe av da så går all lufta ut av ballongen. Deilig med skuldrene på riktig høyde igjen! Man vil jo gjerne at alt skal være på plass, alt skal være perfekt og at alle blir fornøyde. Heldigvis hadde jeg venninnen min Linn med meg og ho lagde ostefat og hjalp med prising av varer :) Tuuusen takk snuppa :) Det har vært noen hektiske dager og uker, men synes det er såå verdt det!! Begynner å få det slik i butikken som jeg har sett for meg, og håper at det vil bli spennende å komme innom. Dere som lurer er det bare å følge facebook-linken til høyre her, der ser du masse bilder av butikken, møblene og noe av vareutvalget :) Åpent onsdag og torsdag fra 12-16. VELKOMMEN!
























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar