mandag 18. juni 2012

Ommøbelering!

Idag er det ett skikkelig drittvær her i Bø, det regner som bare det og garasjejobbing har blitt tilsidesatt for ommøbelering og stæsjing`i heimen ;) Har nemlig kjøpt nye blondegardiner som skal opp og siden det ikke fristet å finne fram malekosten i dette været så passet det godt å flytte litt på møblene i stua. Denne gngen er det lenge siden sist! (Iallefall i følge fruen i huset ;) Mannen ville vel helst hatt det slik det var første gangen huset ble møbelert. Jammen godt at han ikke engasjerer seg så mye i interiøret! ;) Ulempen er at jeg må stå for det meste selv da.... Slik som da vi pusset opp kjøkkenet for et par år siden- min kjære kom da hjem til et nedrevet kjøkken som var ferdig skuret og maskert- klart til å males ;) Det skal sant sies at han blei med på Ikea for å handle inn et par ekstra moduler til innredningen og tettet den gamle døren som var på kjøkkenet da. Så han kan hvis han vil :) Men som sagt, jeg synes det er heeelt greit at jeg får frie tøyler når det gjelder inni huset :) Han er mekanikeren og gartner ;)) Å veldig god på det!! Nei, nå må jeg få på plass sofaen og resten av tingene her!
 Ha en finfin dag allesammen <3 Klem fra Jeanette!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar